Empresa de Seguretat Teléfono: 93 351 12 27 - Fax:93 243 04 83 
  Grup Enerpro
  Serveis que oferim
  Per què Enerpro? Què ens diferencia?
  Contactar
      Preguntes freqüents de la Seguretat
  Ocupació
  Pressupost sense compromís
  Serveis Web

La seva empresa de seguretat és la nostra empresa de seguretat .


    Vigilants de Seguretat - Preguntes freqüents

 

 

 

 

Serveis de Vigilants de Seguretat

Preguntes freqüents que les empreses realitzen al contractar Vigilants de Seguretat

En primer lloc, és lògic pensar que cada servei de seguretat és totalment independent i té les seves pròpies peculiaritats, pel que els consells de seguretat que vam mostrar a continuació deuen ser entesos com consells genèrics, podent-se donar casos excepcionals.
En cas de tenir algun dubte, dirigeixi's a l'apartat "Contactar" i analitzarem el seu comentari per a donar-li la solució més eficaç.

Necessito un Servei de Vigilància. Contracto un Vigilant de Seguretat o un Auxiliar de Serveis?

Quants Vigilants contracto?

¿Què costa un servei de seguretat o vigilància ja sigui amb vigilants de seguretat, auxiliars de serveis o control d'accessos?

Si un Vigilant de Seguretat no pot acudir al lloc de treball per a realitzar el seu servei, l'empresa de seguretat ha de cobrir el lloc vacant?

És bo rotar cada cert temps als Vigilants de Seguretat?

És recomanable que dugui arma el Vigilant de Seguretat?

Durant el servei de vigilància nocturn, el vigilant de seguretat ha d'estar amagat o deixar-se veure?

És més eficaç tenir sistema d'alarmes i càmeres de vigilància, o tenir un Vigilant de Seguretat?

Si em roben mentre s'estava fent el servei de vigilància, tinc dret a alguna indemnització per part de l'empresa de seguretat?

En què consisteix el servei d'acuda amb custòdia de claus per a la meva empresa?

Quina diferència hi ha entre un Vigilant de Seguretat i un Auxiliar de Serveis?

Quins són els avantatges de contractar a una empresa de seguretat?

Subrogació: La meva empresa ja té contractada una empresa de seguretat amb els seus vigilants de seguretat. Si faig un canvi d'empresa de seguretat, aquests vigilants de seguretat continuaran?

Quan una persona intenta robar un objecte d'una botiga i es decideix denunciar-lo, el vigilant de seguretat ha de retenir-lo a la botiga fins que arribi la policia o és suficient amb agafar-li les dades del D.N.I. i deixar-lo anar després de recuperar l'objecte robat?

Com és el perfil i les funcions d'un vigilant de porteria en una empresa que es manipula productes químics i gas propà?

Si una de les funcions del servei és visualitzar les càmeres de vigilància, és necessari un Vigilant de Seguretat habilitat o és suficient amb un Auxiliar de Serveis?

 Vegi: Sol·licitar Pressupost sense Compromís
 Vegi: Vull formular una pregunta
 Torni a la pàgina principal

Condicions Generals  |   Mapa Web C/Palencia 34-44 Local 4, Cp. 08027 Barcelona - Spain